FAQ - Flexi ceny a nákup skipasů
Jaké jsou ceny skipasů na tuto zimní sezónu 2024/2025?
Ceny skipasů v letošní sezóně jsou pohyblivé. Na pohyb cen skipasů mají vliv různé faktory, jako je např. aktuální vytíženost střediska, období hlavní sezóny nebo vedlejší sezóny, den v týdnu, datum rezervace nebo počasí. Ceny se neustále mění, a proto, pokud si chcete zajistit aktuální zobrazenou cenu v cenovém kalendáři, je nejlepší si ji rovnou zarezervovat.
Kde si můžu koupit skipasy?
- Online na webových stránkách www.gopass.travel za nejvýhodnější ceny.
- Ve středisku v samoobslužných pokladnách Gopass Tickets za výhodnější ceny oproti cenám v infocentrech.
- Ve středisku v infocentrech Hromovka, Svatý Petr, Medvědín - ceny jsou fixní.
Jak mi bude doručen skipas zakoupený online?
Gopass kartu si vyzvednete v klientských centrech, které se nachází přímo v lyžařských střediscích a vodních parcích. Zakoupený skipas/jízdenku si aktivujete v den jeho platnosti prostřednictvím QR kódu, který vám přijde do e-mailu v potvrzovacím mailu. V automatických samooblužných místech Gopass Tickets následně naskenujete QR kód a automat vám vydá čipovou kartu s nahraným skipasem. QR kód je součástí Potvrzení o nákupu, které najdete po přihlášení do Gopass konta v sekci Moje objednávky. Kartu Gopass si po lyžování dobře uschovejte. Každý další zakoupený skipas se na ní automaticky nahraje a vy již půjdete po příjezdu do střediska rovnou k turniketu lanovky bez dalšího zdržování.
Jaké budou ceny v infocentrech ve středisku?
Ceny skipasů v letošní sezóně jsou v infocentrech fixní. Na infocentrech jsou vyšší v porovnání s cenami online na www.gopass.travel a s cenami na samoobslužných pokladnách Gopass Tickets.
Jak dlouho v předstihu je potřeba zakoupit skipas, aby to bylo nejvýhodnější?
Čím dřív, tím výhodněji. FLEXI ceny reagují na aktuální zájem o skipasy v konkrétním středisku na vybraný den. Na základě toho a dalších faktorů se ceny mění neustále a proto je možné, že se změní i v průběhu několika minut.
Pokud si chcete zajistit zobrazenou cenu skipasu, nejlepší je rezervovat si ji hned.
Nemůže se stát, že si teď koupím skipas v předprodeji a v infocentrech ve středisku bude cena nakonec nižší?
Nemůže, ceny v předprodeji jsou vždy výhodnější oproti cenám v infocentrech ve středisku.
Můžu předem zakoupený skipas vrátit, nebo změnit datum jeho využití? Zůstane mi ta stejná cena nebo se změní? Je tato změna nějak zpoplatněná?
Ano, pokud máte zakoupený skipas předem na konkrétní datum a něco Vám do naplánovaného lyžovaní vleze, nevadí, o peníze nepřijdete.
V sekci Moje objednávky – Aktivní objednávky/služby si skipas vystornujete a částku za jeho nákup Vám vrátíme do kreditu poníženou o symbolický poplatek 30 Kč. Takto lze skipas vystornovat nejpozději do 23:59 dne předcházejícího dni, na který je skipas zakoupen.
Pokud chcete skipas stornovat v ten samý den, na který byl zakoupen, můžete tak učinit nejpozději do 11:59 a to pouze v případě, že jste s tímto skipasem v tento den neprošli ani jednou turniketem u lanovky. Kupní cena vám bude vrácena do kreditu ponížena o částku 150 Kč.
U vícedenních skipasů nelze stornovat jednotlivé dny, ale vždy pouze celý skipas tak jak byl zakoupen.
Kredit použijte na nákup skipasu v novém termínu. V případě, že je v nově zvoleném termínu skipas dražší než zůstatek vašeho kreditu, rozdíl můžete doplatit platební kartou.
Kontaktujte nás
Máte - li jakékoli dotazy, neváhejte se na nás obrátit. Rádi zodpovíme všechny vaše otázky.